چشم انداز دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی لرستان

چشم انداز دانشکده پزشکی تربیت پزشکان حاذق ،توانمند، پایبند به اصول اخلاقی حرفه ای و آداب و فرهنگ  اسلامی ایرانی می باشد، تا بتوانند با بهره مندی از دانش روز و با محوریت عدالت خدمات مورد نیاز را در سطوح مختلف نظام سلامت به منظور حفظ و ارتقاء سلامت افراد جامعه ارائه دهند. دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی لرستان با توجه به ظرفیت و توانمندی های موجود تمایل دارد در جهت کسب جایگاهی برتر درحیطه  آموزش در سطح ملی و بین المللی گام بردارد.


رسالت :
با بهره‌گیری از نقشه جامع علمی کشور، اسناد بالادستی و ارزش‌های بنیادین، و با توجه به نیازهای سلامت جامعه و اصل پاسخ‌گویی اجتماعی، رسالت دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی لرستان با مشارکت ذی‌نفعان اصلی تدوین شده است.
این دانشکده بر آن است تا با استفاده از به روزترین برنامه‌های درسی، فناوری‌های نوین آموزشی، تخصیص بهینه منابع و بهره‌مندی از اعضای هیئت علمی توانمند، باانگیزه و علاقه‌مند ، دانش‌آموختگانی را تربیت نماید که از دانش روز و فناوری‌های نوین برخوردار باشند، به  مسئولیت‌پذیری اجتماعی پایبند باشند ، در پژوهش‌های نوآورانه پایه و بالینی مبتنی بر نیاز جامعه پیشگام باشند و بتوانند با حفظ کرامت انسانی، فارغ از تفاوت‌های سن، جنس، نژاد، و با در نظر گرفتن زمینه‌های فرهنگی، اقتصادی و روان‌شناختی بیماران، خدمات پیشگیری، درمان و آموزشی را با بالاترین سطح کیفیت ارائه دهند و با ایجاد انگیزه، در ارتقاء سلامت جامعه و توسعه دانش پزشکی به‌صورت قانون‌مدار نقش‌آفرین باشند. دانشکده همچنین با هدف توانمندسازی دانش‌آموختگان در مهارت‌های بالینی، اصول پژوهش، تفکر نقاد و پزشکی مبتنی بر شواهد، زمینه ی رشد حرفه‌ای آنان را از طریق ترویج یادگیری مادام‌العمر فراهم می‌سازد؛ تا بتوانند در تعامل با دیگر اعضای تیم سلامت، به نیازهای جامعه پاسخ دهند و در مواجهه با چالش‌های سلامت در سطوح منطقه‌ای، ملی و جهانی نقش مؤثری ایفا نمایند. افزون بر این، دانشکده توسعه همکاری‌های بین‌بخشی، دانشگاهی، ملی و بین‌المللی در عرصه‌های آموزش و پژوهش را از اولویت‌های خود دانسته و ارتقاء مستمر کیفیت آموزشی را در صدر برنامه‌های خود قرار داده است.

 

ارزش ها:

  1. -     پایبندی به اصول و ارزشهای الهی ،اسلامی و سیاست های کلی سلامت ابلاغی مقام معظم رهبری
  2. -     تعهد به حفظ کرامت انسانی و رعایت اصل احترام و تکریم ارباب رجوع
  3. -     رعایت قوانین و مقررات و توسعه فرهنگ مسئولیت پذیری
  4. -     رعایت عدالت در راس کل خدمات آموزشی و پژوهشی
  5. -     جایگاه دانشجو بعنوان محور خدمات
  6. -      اعضاء هیات علمی بعنوان سرمایه اصلی و عامل پیشرفت مستمر دانشکده
  7. -     کارشناسان و کارکنان پر تلاش به عنوان پشتیبان همه جانبه دانشکده
  8. -     تمرکز بر الویت ها و ضرورت های اعلامی از سوی وزارت بهداشت و نظام خدمات سلامت

 

 

 

 

اهداف :

1-   تربیت  پزشکانی توانمند، مسئولیتپذیر، متعد به ارزش های حرفه ای و اخلاقی وآگاه به نیازهای   جامعه با تأکید بر اصل پاسخگویی        اجتماعی

2-  ارتقا کیفیت آموزش پزشکیبا بهرهگیری از فناوریهای نوین و برنامههای آموزشی روزآمد       

3-  توسعه برنامه های اموزشی نوین مبتنی بر شواهد و متناسب با نیاز های بومی و الویت های جهانی سلامت

4-  ایجاد زیر ساخت و فرهنگ یادگیری مادام العمربرای توسعه ی حرفه ای پایدار دانش اموختگان

5-  توسعه و ارتقا  نظام پزوهشی نواور ،مبتنی بر شواهد ،با هدف پاسخگویی به مسایل الویت دارسلامت در ابعاد محلی ،ملی و فراملی

   6- گسترش همکاری های  بین بخشی، دانشگاهی ، ملی و بین المللی در حوزه آموزش و پژوهش و خدمات سلامت       

 

 

 

راهبردها:

1-طراحی وبازنگری منظم برنامههای آموزشی بر اساس  نیازهای جامعه ، تحولات علوم پزشکی و الویت های فرا ملی سلامت

2- توانمندسازی اعضای هیئت علمی در زمینه بهکارگیری روشهای نوین تدریس و فناوریهای آموزشی به روز

3- تقویت زیرساختهای آموزش مجازی  و بهره گیری از فناوری های نوین ازجمله شبیه سازهای بالینی،هوش مصنوعی و پلتفرم های یادگیری دیجیتال    

 4-تقویت مهارت های بالینی،پژوهشی و بین فردی دانشجویان از طریق اموزش فعال ،تفکر نقاد و تمرین کار تیمی

   5- استقرار و حمایت از  پژوهش های نواور،  مساله محورو با بهره گیری از فناوری های نوین  با تمرکز  بر الویت های سلامت در سطوح محلی، ملی و بین المللی

6- توسعه و استقرار نظام ارزیابی  مستمر کیفیت آموزشی و پژوهشی در سطوح مختلف

7 - گسترش همکاریهای بینالمللی و تبادل تجربیات در حوزه آموزش و پژوهش

 

این بیانیه حسب دستور ریاست محترم دانشکده پزشکی  و کمیته اعتبار بخشی آموزشی پزشکی عمومی  در مورخ 10/9/1403 مورد بازبینی افرلد ذینفع قرار گرفت و در سایت دانشکده پزشکی به ادرس http://med.lums.ac.ir/  بارگذاری گردید.

 

 

راهبردها:

  

 

سوالات متداول

بخش معاونت دانشجویی و فرهنگی کجا واقع شده است؟

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد وزمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد وزمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.

بخش معاونت دانشجویی و فرهنگی بخش معاونت دانشجویی و فرهنگی کجا واقع شده است؟

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد وزمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد وزمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.

بخش معاونت دانشجویی و فرهنگی کجا واقع شده است؟

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد وزمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد وزمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.

بخش معاونت دانشجویی و فرهنگی کجا واقع شده است؟

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد وزمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد وزمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.

بخش معاونت دانشجویی و فرهنگی بخش معاونت دانشجویی و فرهنگی کجا واقع شده است؟

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد وزمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد وزمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.

offer
انتقادات
و
پیشنهادات