شرح وظایف

  •   صدور کلیه احکام پرسنل (تغییر حقوق و مزایا، تغییر نوع استخدام، ارتقاء رتبه و طبقه، انتقالات و انتصابات، اعمال مدرک تحصیلی، مرخصی بدون حقوق، تغییر پست سازمانی ...
  •    انجام امور مربوط به کارکنانی که به نحوی از سیستم اداری خارج می شوند (پایان طرح خدمت ، بازنشستگی ، فوت)
  •   مطالعه مستمر مجموعه قوانین و مقررات اداری و استخدامی کشور قوانین کار بخشنامه ها و تصویب نامه ها به منظور آشنایی کامل در اجرای آنها
  • انجام کلیه امور مربوط به پرسنل جدید الورود اعم از تشکیل پرونده – ثبت اثر انگشت در دستگاه تایمکس  و اعلام تاریخ شروع بکار آن ها به مراجع ذیربط
  •  تهیه لیست گواهی انجام کار ماهیانه کارکنان و ارسال آن به واحد امور مالی جهت پرداخت حقوق و مزایا
  •     نظارت بر انجام امور مربوط به حضور و غیاب پرسنل از طریق دستگاه تایمکس
  • پیگیری و انجام مکاتبات لازم در مورد کارکنانی که تعجیل در خروج و یا تأخیر در ورود دارند
  •   پیگیری و تایید  احکام مأموریت اداری کارکنان
  •  بروزرسانی آمار و اطلاعات پرسنلی و ارجاع به مقامات بالاتر
  • نظارت بر انجام امور بایگانی و رسیدگی به پرونده های کارکنان 
  • بررسی مدارک و مستندات پرسنلی کارکنان و بازنشستگان بر اساس پرونده پرسنلی آنان
  • تهیه و تنظیم برگ خلاصه سوابق خدمتی کارکنان
  • تهیه پیش نویس نامه های اداری
  • رسیدگی به پیشنهادات و و درخواستهای استخدامی، تبدیل وضع استخدامی، ترفیع، بازنشستگی و حقوق وظیفه
  • شرکت در کمیته ها و جلسات مربوطه
  • اتخاذ رویه ها، و انتخاب روشهای مناسب جهت انجام امور پرسنلی صدور ابلاغهای تشویق، انتصاب، تعیین محل خدمت و ابلاغ عضویت معرفی نامه ها و صدور گواهی خدمت
  • جمع آوری و تجزیه و تحلیل آمار و اطلاعات مربوطه و ارائه گزارشهای لازم به مقام مافوق
  • مشارکت در اقدامات لازم در خصوص پیش بینی و تامین نیازهای آموزشی کارکنان
  • شرکت فعال در دوره های کارآموزی، مهارتی و آموزشی در جهت ارتقا معلومات و توانمندیهای شغلی و بکارگیری نتایج آنها در انجام وظایف محوله
  • تهیه بانک اطلاعاتی پرسنل و مدیران
  • پیگیری موارد تخلفات اداری و کاری کارکنان تا حصول نتیجه 
  • انجام مکاتبات اداری لازم
  • پیشنهاد به موقع در مورد ارتقاء  به کمیته اجرائی  مهندسی مشاغل
  •  تبیین امور مربوط به ارتقاءطبقه و رتبه کارکنان
  • تهیه صورتجلسات کمیته طرح طبقه بندی مشاغل و تنظیم مدارک مربوط جهت تبدیل وضعیت کارکنان

  • نظارت بر حسن اجرای عادلانه توزیع نیرو و انجام هماهنگی های متعدد در خصوص چیدمان صحیح نیرو ها
  • برآورد نیاز نیروهای معاونت و واحدهای تابعه با توجه به تعداد ترخیص ، جذب سال های قبل ، تعداد پست های موجود هر مرکز و سهمیه تعیین شده از وزارت متبوع
  • اعلام نظر جهت انتقال ، جابجایی موقت و دائم نیرو ها ، مرخصی طولانی مدت و تشکیل جلسات کمیته نقل و انتقالات و پیگیری مشکلات جابجایی نیرو ها در اسرع وقت
  • انجام امور مربوط به ارزشیابی و ارزیابی عملکرد کلیه پرسنل که به صورت سالیانه انجام می گردد
  • پیگیری امور رفاهی کارکنان از قبیل حق لباس حق مسکن و لباس و.. و تهیه و تنظیم کلیه لیست های ارسالی به واحد حسابداری
  • انجام امور مربوطه به سامانه رشد جهت پرسنل طرحی
  • پاسخگویی ، مکاتبات اداری و سوالات مراجعین و مسئولین مربوطه
  • امور مربوط به کارکنان مشمول طرح لایحه نیروی انسانی ، پیام آوران بهداشت و ضریبk
  • تشکیل کمیته مختلف مربوط به منابع انسانی در خصوص نقل و انتقالات ، آموزش ، ارتقاء ، تغییر عنوان ، طرح تکریم ارباب رجوع و غیره و پیگیری مصوبات کمیته
  • انجام امورات مربوط به تمدید قرارداد کارکنان پیمانی و تکمیل فرم های تمدید قرارداد
  •  انجام سایر امور محوله طبق دستور مقام ما فوق

سوالات متداول

معاونت آموزشی کجا واقع شده است؟

معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی لرستان واقع در خرم آباد، كمالوند، كيلومتر٤ جاده خرم آباد- بروجرد، مجتمع پرديس دانشگاهي علوم پزشكي لرستان ،طبقه سوم 

دبیرخانه هیات جذب کجا واقع شده است؟

معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی لرستان واقع در خرم آباد، كمالوند، كيلومتر٤ جاده خرم آباد- بروجرد، مجتمع پرديس دانشگاهي علوم پزشكي لرستان ،طبقه سوم 

امور فارغ التحصیلان کجا واقع شده است؟

معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی لرستان واقع در خرم آباد، كمالوند، كيلومتر٤ جاده خرم آباد- بروجرد، مجتمع پرديس دانشگاهي علوم پزشكي لرستان ،طبقه سوم 

offer
انتقادات
و
پیشنهادات