شرح وظایف
|
- صدور کلیه احکام پرسنل (تغییر حقوق و مزایا، تغییر نوع استخدام، ارتقاء رتبه و طبقه، انتقالات و انتصابات، اعمال مدرک تحصیلی، مرخصی بدون حقوق، تغییر پست سازمانی ...
|
- انجام امور مربوط به کارکنانی که به نحوی از سیستم اداری خارج می شوند (پایان طرح خدمت ، بازنشستگی ، فوت)
|
- مطالعه مستمر مجموعه قوانین و مقررات اداری و استخدامی کشور – قوانین کار بخشنامه ها و تصویب نامه ها به منظور آشنایی کامل در اجرای آنها
|
- انجام کلیه امور مربوط به پرسنل جدید الورود اعم از تشکیل پرونده – ثبت اثر انگشت در دستگاه تایمکس و اعلام تاریخ شروع بکار آن ها به مراجع ذیربط
|
- تهیه لیست گواهی انجام کار ماهیانه کارکنان و ارسال آن به واحد امور مالی جهت پرداخت حقوق و مزایا
|
- نظارت بر انجام امور مربوط به حضور و غیاب پرسنل از طریق دستگاه تایمکس
|
- پیگیری و انجام مکاتبات لازم در مورد کارکنانی که تعجیل در خروج و یا تأخیر در ورود دارند
|
- پیگیری و تایید احکام مأموریت اداری کارکنان
|
- بروزرسانی آمار و اطلاعات پرسنلی و ارجاع به مقامات بالاتر
|
- نظارت بر انجام امور بایگانی و رسیدگی به پرونده های کارکنان
|
- بررسی مدارک و مستندات پرسنلی کارکنان و بازنشستگان بر اساس پرونده پرسنلی آنان
|
- تهیه و تنظیم برگ خلاصه سوابق خدمتی کارکنان
|
- تهیه پیش نویس نامه های اداری
|
- رسیدگی به پیشنهادات و و درخواستهای استخدامی، تبدیل وضع استخدامی، ترفیع، بازنشستگی و حقوق وظیفه
|
- شرکت در کمیته ها و جلسات مربوطه
|
- اتخاذ رویه ها، و انتخاب روشهای مناسب جهت انجام امور پرسنلی صدور ابلاغهای تشویق، انتصاب، تعیین محل خدمت و ابلاغ عضویت معرفی نامه ها و صدور گواهی خدمت
|
- جمع آوری و تجزیه و تحلیل آمار و اطلاعات مربوطه و ارائه گزارشهای لازم به مقام مافوق
|
- مشارکت در اقدامات لازم در خصوص پیش بینی و تامین نیازهای آموزشی کارکنان
|
- شرکت فعال در دوره های کارآموزی، مهارتی و آموزشی در جهت ارتقا معلومات و توانمندیهای شغلی و بکارگیری نتایج آنها در انجام وظایف محوله
|
- تهیه بانک اطلاعاتی پرسنل و مدیران
|
- پیگیری موارد تخلفات اداری و کاری کارکنان تا حصول نتیجه
|
|
- پیشنهاد به موقع در مورد ارتقاء به کمیته اجرائی مهندسی مشاغل
|
- تبیین امور مربوط به ارتقاءطبقه و رتبه کارکنان
|
- تهیه صورتجلسات کمیته طرح طبقه بندی مشاغل و تنظیم مدارک مربوط جهت تبدیل وضعیت کارکنان
|
- نظارت بر حسن اجرای عادلانه توزیع نیرو و انجام هماهنگی های متعدد در خصوص چیدمان صحیح نیرو ها
|
- برآورد نیاز نیروهای معاونت و واحدهای تابعه با توجه به تعداد ترخیص ، جذب سال های قبل ، تعداد پست های موجود هر مرکز و سهمیه تعیین شده از وزارت متبوع
|
- اعلام نظر جهت انتقال ، جابجایی موقت و دائم نیرو ها ، مرخصی طولانی مدت و تشکیل جلسات کمیته نقل و انتقالات و پیگیری مشکلات جابجایی نیرو ها در اسرع وقت
|
- انجام امور مربوط به ارزشیابی و ارزیابی عملکرد کلیه پرسنل که به صورت سالیانه انجام می گردد
|
- پیگیری امور رفاهی کارکنان از قبیل حق لباس حق مسکن و لباس و.. و تهیه و تنظیم کلیه لیست های ارسالی به واحد حسابداری
|
- انجام امور مربوطه به سامانه رشد جهت پرسنل طرحی
|
- پاسخگویی ، مکاتبات اداری و سوالات مراجعین و مسئولین مربوطه
|
- امور مربوط به کارکنان مشمول طرح لایحه نیروی انسانی ، پیام آوران بهداشت و ضریبk
|
- تشکیل کمیته مختلف مربوط به منابع انسانی در خصوص نقل و انتقالات ، آموزش ، ارتقاء ، تغییر عنوان ، طرح تکریم ارباب رجوع و غیره و پیگیری مصوبات کمیته
|
- انجام امورات مربوط به تمدید قرارداد کارکنان پیمانی و تکمیل فرم های تمدید قرارداد
|
- انجام سایر امور محوله طبق دستور مقام ما فوق
|