فرایند  ایجاد گروه های آموزشی جدید  
فرایند احتساب سنوات آموزشی اعضای هیأت علمی  
فرایند اردوی سیاحتی – زیارتی دانشجویان ستاد شاهد و ایثارگر  
فرایند استخدام عضو هیات علمی (استخدام پیمانی و رسمی)  
فرایند استعلام مدت تحصیل دوره دستیاری جهت محاسبه تعهدات رشته پزشکی  
فرایند استعلام مدت تحصیل دوره دستیاری جهت محاسبه تعهدات رشته پزشکی  
فرایند استعلام مدت تحصیل دوره دستیاری جهت محاسبه تعهدات رشته پزشکی  
فرایند انتصابات اعضای هیات علمی  
فرایند بازدید ادواری رشته های موجود دانشگاه علوم پزشکی  
فرایند بررسی و اجرای تخلفات اعضای هیأت علمی  
فرایند بررسی و صدور گواهی فراغت از تحصیل با ذکر معدل  
فرایند بررسی و صدور گواهی فراغت از تحصیل به حوزه نظام وظیفه  
فرایند بررسی و صدور گواهی فراغت از تحصیل و ریز نمرات به دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور  
فرایند برگزاری کلاسهای آمادگی علوم پایه و پیش کارورزی جهت دانشجویان شاهد و ایثارگر  
فرایند برگزاری کلاسهای تقویت بنیه علمی  
فرایند بهره مندی از امتیاز  2K   اعضای هیأت علمی از بیمه ها  
فرایند پاسخ به استعلامات اداره کل امور دانش آموختگان  
فرایند پرتال تاییدیه  مدارک دانش آموختگی به مراکز آموزشی خارج از کشور  
فرایند پرداخت فوق العاده مدیریت مدیران هیات علمی  
فرایند تبدیل تعهدات عام به تعهدات خاص دانشجویان متقاضی در مقاطع تحصیلات تکمیلی  
فرایند تصویب طرح های پژوهش در آموزش  
فرایند تمدید قرارداد اعضای هیأت علمی  
فرایند تهیه کتاب درسی و تجهیز کتابخانه  
فرایند تهیه لیست دانشجویان شاهد و ایثارگر شهریه پرداز و کمک هزینه بگیر  
فرایند تهیه و تنظیم آمار و اطلاعات دانشجویان شاهد و ایثارگر  
فرایند تهیه وتنظیم آمارواطلاعات دانش آموختگان دانشگاه  
فرایند ثبت نام و تشکیل پرونده دانشجویان شاهد وایثارگر  
فرایند خروج از خدمت  هیات علمی ( استعفا، اخراج از خدمت، انفصال، بازخرید خدمت)  
فرایند صدور گواهی  5 ساله بازآموزی (گواهی نهایی)  
فرایند صدور گواهی دانش آموختگی به بنیاد ملی نخبگان و دفتر استعداد های درخشان  
فرایند تهیه وتنظیم آمارواطلاعات دانش آموختگان دانشگاه  
فرایند طرح استاد مشاور  
فرایند فراغت از تحصیل دانشجویان دانشگاه  
فرایند گسترش و راه اندازی رشته های جدید در دانشگاه های علوم پزشکی  
فرایند گسترش و راه اندازی رشته های جدید در دانشگاه های علوم پزشکی  
فرایند مرخصی اعضای هیأت علمی (استحقاقی، استعلاجی و بدون حقوق)  
فرایند مشاوره برای دانشجویان شاهد و ایثارگر  
فرایند معرفی اعضای هیأت علمی جهت شرکت در کنگره ها و جشنواره های خارجی  
فرایند نظارت ادواری بر دانشکده های تابعه جهت حسن اجرای مقررات دانش آموختگان  
فرایند نظارت بر تکمیل لاگ بوک دستیاری  
فرایند نظارت و بازنگری کوریکولوم  آموزشی  
فرآیند اجرای آزمون الکترونیکی  
فرآیند اجرای برنامه آموزش مداوم  
فرآیند اخذ مجوز جهت تایید مدارک تحصیلی متقاضیان تحصیل در خارج از کشور_1.pdf  
فرآیند اخذ معافیت تحصیلی جهت دانشجویان مشمول از پلیس +10  
فرآیند ارتقاء مرتبه اعضای هیات علمی  
فرآیند ارزشیابی اساتید توسط دانشجویان  
فرآیند اعلام پایان تعهدات اعضای هیات علمی  
فرآیند اعمال مدرک تحصیلی اعضای هیات علمی  
فرآیند امور رفاهی هیات علمی  
فرآیند انتقال توام با تغییر رشته از سایر دانشگاه ها (خروجی)  
فرآیند انتقال توام با تغییر رشته از سایر دانشگاه ها (ورودی)  
فرآیند انتقال دانشجویان از سایر دانشگاه ها (ورودی)  
فرآیند انتقال دانشجویان ایرانی خارج از کشور به دانشگاه های علوم پزشکی داخل  
فرآیند انتقال دانشجویان به سایر دانشگاه ها (خروجی)  
فرآیند انصراف از تحصیل(مقاطع مختلف تحصیلی)  
فرآیند بازنشستگی اعضای هیأت علمی  
فرآیند بازنشستگی اعضای هیأت علمی  
فرآیند بررسی صلاحیت عمومی و اخلاقی اعضای هیات علمی سایر دانشگاه ها  
فرآیند بررسی صلاحیت عمومی و اخلاقی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه  
فرآیند بررسی صلاحیت عمومی و اخلاقی دانشجویان تحصیلات تکمیلی سایر دانشگاه ها  
فرآیند بررسی صلاحیت عمومی و اخلاقی متقاضیان حق التدریس  
فرآیند بررسی و تایید سوابق دانش آموختگی جهت متقاضیان هیات علمی  
/uploads/3/2024/Dec/25/فرآیند بررسی و صدور تاییدیه تحصیلی دانش آموختگان دانشگاه.pdf  
فرآیند بررسی و صدور مجوز تحویل مدارک تحصیلی دانش آموختگان دانشگاه  
فرآیند بررسی و محاسبه تعهدات آموزش رایگان و منطقه ای جهت خرید آن  
فرآیند برگزاری آزمون ها (دستیاری، ارشد علوم پزشکی، جامع علوم پایه، پیش کارورزی و ... )  
فرآیند برگزاری آزمون ها ی کشوری گروه علوم پزشکی در دانشگاه های علوم پزشکی  
فرآیند برگزاری آزمون ها ی کلان منطقه آمایش کشور  
فرآیند برگزاری کارگاه توانمندسازی دانشجویان  
فرآیند برگزاری کارگاه دانش افزایی اعضای هیات علمی  
فرآیند برگزاری کمیسیون  منطقه ای ( کلان منطقه آمایش)  
فرآیند برگزاری کمیسیون موارد خاص دانشجویان  
فرآیند برگزاری مصاحبه رشته های نیمه متمرکز  
فرآیند بکارگیری عضو هیات علمی قراردادی  
فرآیند بکارگیری عضو هیأت علمی متعهد به خدمت (تعهدات قانونی و سرباز هیأت علمی)  
فرآیند بورس داخل دانشجویان دکتری تخصصی(.PhD)  
فرآیند بورسیه  خارج  دانشجویان دکتری تخصصی PhD  
فرآیند پاسخ به استعلامات دانشگاه های غیر علوم پزشکی جهت صدور تایید تحصیلی و ریز نمرات  
فرآیند پرتال فرم مجوز تحویل مدارک تحصیلی به اداره کل دانش آموختگان  
فرآیند تاسیس دانشکده جدید  
فرآیند تایید مدارک فارغ التحصیلی و پاسخ به استعلامات مراکز دانشگاهی وکاریابی خارج ازکشور  
فرآیند تبدیل وضعیت استخدامی اعضای هیات علمی  
فرآیند ترفیعات اعضای هیات علمی  
فرآیند تشکیل هیات های ممتحنه و ارزشیابی رشته های مختلف در کلان منطقه آمایشی کشور  
فرآیند توجیه دانشجویان مطابق آیین نامه استعداد درخشان  
فرآیند ثبت نام دانشجویان جدیدالورود (الکترونیکی)  
فرآیند ثبت نام دانشجویان جدیدالورود (حضوری)  
فرآیند جمع آوری و ارسال امتیازات پژوهشی دانشجویان استعداد درخشان جهت استفاده ازسهمیه مازاد به وزارت بهداشت  
فرآیند خروج از خدمت تمام وقت جغرافیایی  اعضای هیات علمی  
فرآیند داوری فعالیت های نوآورانه آموزشی  
فرآیند شناسایی دانشجویان برتر جهت استفاده از تسهیلات ادامه تحصیلی به مقاطع بالاتر  
فرآیند صدور احکام اعضای هیات علمی  
فرآیند صدور پروانه مطب اعضای هیات علمی  
فرآیند صدور دانشنامه  و گواهینامه دانش آموختگان از کاردانی تا فوق تخصصی  
فرآیند صدور فرم فراغت از تحصیل و پرتال آن به اداره کل دانش آموختگان  
فرآیند صدور فرم فراغت از تحصیل و پرتال آن به اداره کل دانش آموختگان  
 
فرآیند صدور گواهی دانش آموختگی جهت شرکت در آزمونهای مقاطع تحصیلی بالاتر  
فرآیند صدور گواهی مدت تحصیل دانش آموختگان دوره دستیاری  
فرآیند صدور گواهی موقت پایان تحصیلات به دانش آموختگان دانشگاه  
فرآیند صدور مدارک المثنی (دانشنامه، گواهینامه موقت پایان تحصیلات و ریز نمرات)  
فرآیند صدورگواهی  ماده 6 آموزش مداوم  
فرآیند فرصت مطالعاتی اعضای هیات علمی  
فرآیند ماموریت آموزشی اعضای هیات علمی  
فرآیند مهمانی دانشجویان از سایر دانشگاه ها (ورودی)  
فرآیند مهمانی دانشجویان به سایر دانشگاه ها (خروجی)  
فرآیند نظارت و پایش فعالیتهای دفاتر توسعه  
   
   
   
   
   

سوالات متداول

بخش معاونت دانشجویی و فرهنگی کجا واقع شده است؟

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد وزمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد وزمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.

بخش معاونت دانشجویی و فرهنگی بخش معاونت دانشجویی و فرهنگی کجا واقع شده است؟

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد وزمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد وزمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.

بخش معاونت دانشجویی و فرهنگی کجا واقع شده است؟

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد وزمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد وزمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.

بخش معاونت دانشجویی و فرهنگی کجا واقع شده است؟

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد وزمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد وزمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.

بخش معاونت دانشجویی و فرهنگی بخش معاونت دانشجویی و فرهنگی کجا واقع شده است؟

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد وزمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد وزمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.

offer
انتقادات
و
پیشنهادات