برگزاری جلسه همکاری مشترک با مؤسسه آموزش مهارتی اشراق در دانشگاه علوم پزشکی
جلسه بررسی زمینههای همکاری مشترک میان دانشگاه علوم پزشکی لرستان و مؤسسه آموزش مهارتی اشراق با حضور دکتر محمودوند، معاون آموزشی دانشگاه، دکتر غلامی، مدیر تحصیلات تکمیلی، دکتر حسنوند، مدیر مرکز آموزش مهارتی و حرفهای دانشگاه و نماینده مؤسسه آموزش مهارتی اشراق در سالن جلسات معاونت آموزشی برگزار شد. در این نشست، طرفین ضمن تأکید بر ضرورت توسعه آموزشهای مهارتی و کاربردی، ظرفیتهای موجود برای همکاری در حوزههای آموزشی، توانمندسازی دانشجویان و دانشآموختگان، برگزاری دورههای تخصصی مهارتمحور و ارتقای سطح مهارتهای حرفهای نیروی انسانی را مورد بررسی قرار دادند. دکتر محمودوند، معاون آموزشی، با اشاره به اهمیت تلفیق آموزشهای دانشگاهی با مهارتهای مورد نیاز بازار کار، بر بهرهگیری از ظرفیت مؤسسات تخصصی در راستای ارتقای توانمندیهای علمی و عملی فراگیران تأکید کرد. همچنین در این جلسه، راهکارهای اجرایی برای طراحی و اجرای برنامههای آموزشی مشترک، توسعه دورههای مهارتی تخصصی و ایجاد بسترهای مناسب برای تعامل و همکاریهای آینده میان دانشگاه و مؤسسه آموزش مهارتی اشراق مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت. در پایان، بر استمرار جلسات کارشناسی و تدوین برنامههای مشترک به منظور گسترش همکاریهای آموزشی و مهارتی میان دو مجموعه تأکید شد.
نظر دهید