برگزاری نشست مشترک آموزشی و پژوهشی اعضای هیأت علمی پایه و بالینی دانشگاه با محوریت ارتقای پایاننامههای دانشجویی
نشست مشترک آموزشی و پژوهشی بین گروهها و اعضای هیأت علمی علوم پایه و بالینی دانشگاه با هدف بررسی راهکارهای ارتقای کیفیت پایاننامههای دانشجویی، با حضور دکتر محمودوند، معاون آموزشی دانشگاه، در سالن اجتماعات شهید مطهری پردیس دانشگاهی کمالوند برگزار شد این نشست در راستای تقویت تعاملات علمی و پژوهشی میان گروههای آموزشی و با هدف بهرهگیری از ظرفیتهای مشترک اعضای هیأت علمی علوم پایه و بالینی برای ارتقای سطح کیفی پایاننامههای دانشجویان برگزار شد در این جلسه، دکتر محمودوند معاون آموزشی دانشگاه ضمن تأکید بر اهمیت پژوهشهای کاربردی و مسئلهمحور، نقش پایاننامههای دانشجویی را در توسعه علمی دانشگاه و پاسخگویی به نیازهای نظام سلامت بسیار مهم ارزیابی کرد. وی بر ضرورت همافزایی و همکاری مؤثر میان گروههای آموزشی مختلف برای هدایت و اجرای پژوهشهای دانشجویی با کیفیت و اثرگذار تأکید نمود. در ادامه، اعضای هیأت علمی حاضر به بیان دیدگاهها، تجربیات و پیشنهادهای خود در زمینه بهبود فرآیند انتخاب موضوع، اجرای پژوهش، افزایش کیفیت علمی پایاننامهها و توسعه همکاریهای بینرشتهای پرداختند. این نشست با تبادل نظر پیرامون راهکارهای ارتقای فعالیتهای آموزشی و پژوهشی، افزایش تعاملات علمی میان گروههای پایه و بالینی و برنامهریزی برای اجرای طرحهای پژوهشی مشترک به کار خود پایان داد.
نظر دهید